Disc frana

Disc frana

OEM: RT 2479
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Diametru [mm]
255,8
Diametru interior [mm]
133,4
Diametru de centrare [mm]
65
Înaltime [mm]
36,7
Grosime disc frâna [mm]
22
Grosime minima [mm]
19
Numar gauri
5
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Dimensiune filet
15,70
Numar gauri 1
1
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
MEYLE
MEYLE
PEX
PEX
CAR
FEBI BILSTEIN
MAPCO
BRADI
VALEO
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
SEAT
NK
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
METELLI
METELLI
METZGER
AP
OEM
SWAG
NK
SWAG
BRILLIANCE
MAGNETI MARELLI
ATE
OBTEC A/S
MAGNETI MARELLI
PAGID
PAGID
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
QH Benelux
GIRLING
ROADHOUSE
REMSA
SKODA (SVW )
AUDI
SEAT
SKODA
VW (SVW)
VW (FAW)
VW (SVW)
SKODA (SVW )
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA
HELLA
AUDI
AUDI
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
LPR
ACDelco
BLUE PRINT
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
RUVILLE
DELPHI
FTE
DELPHI
FTE
FTE
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS RUBBER
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
Brake ENGINEERING
FERODO
APEC braking
BOSCH
FIRST LINE
CAR
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
WOKING
OEM
ROTINGER
PILENGA
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.