Disc frana

Disc frana

OEM: RT 2230
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Diametru [mm]
280
Diametru de centrare [mm]
88
Diametru butuc 1 [mm]
88
Înaltime [mm]
36
Grosime disc frâna [mm]
26
Grosime minima [mm]
24,6
Incarcare date...
BREMBO
BRADI
BREMBO
BRADI
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BRADI
BRADI
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
PEX
PEX
CAR
CAR
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
VALEO
VALEO
NK
NK
OEM
METELLI
METELLI
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
NK
NK
SWAG
SWAG
ATE
ATE
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ATE
PAGID
SEBRO
SEBRO
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
ISUZU
OPEL
OPEL
GIRLING
GIRLING
MEYLE
MEYLE
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
QH Benelux
KAWE
REMSA
REMSA
ICER
CIFAM
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
OBTEC A/S
OBTEC A/S
SPIDAN
ISUZU
ISUZU
ISUZU
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
VAUXHALL
VAUXHALL
VAUXHALL
ISUZU
VAUXHALL
ISUZU
VAUXHALL
TEXTAR
BLUE PRINT
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
FAG
OPTIMAL
OPTIMAL
BRECO
BRECO
QUINTON HAZELL
MGA
MGA
SIMER
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRUSTING
fri.tech.
TRW
TRW
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
BOSCH
BOSCH
PAGID
HAVAM
HAVAM
CAR
CAR
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
LPR
LPR
OEM
ROTINGER
PILENGA
PILENGA
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.