Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: RT 1279 T5
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
perforat
Tip disc frâna
plin
Articol extins/Info extins 2
cu suruburi
Diametru [mm]
227,8
Diametru interior [mm]
127
Diametru de centrare [mm]
60
Înaltime [mm]
39,3
Grosime disc frâna [mm]
9
Grosime minima [mm]
7,3
Numar gauri
4
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Dimensiune filet
13,50
Numar gauri 1
1
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
OEM
PEX
PEX
METZGER
CAR
A.B.S.
BRADI
VALEO
VALEO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
NK
NK
METELLI
NK
NK
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
BENDIX
VOLVO
VOLVO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
QH Benelux
QH Benelux
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
GIRLING
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
FTE
FTE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS RUBBER
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
Brake ENGINEERING
FERODO
FERODO
FERODO
APEC braking
FIRST LINE
FIRST LINE
CAR
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
WOKING
ROTINGER
OEM
LPR
ABEX

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.