Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: RT 1012 T5
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
plin
Tip disc frâna
perforat
Diametru [mm]
238,8
Diametru interior [mm]
124,2
Diametru de centrare [mm]
65
Înaltime [mm]
35
Grosime disc frâna [mm]
11,9
Grosime minima [mm]
10
Numar gauri
4
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Dimensiune filet
13,60
Numar gauri 1
1
Incarcare date...
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
LEMFÖRDER
OEM
MEYLE
MEYLE
PEX
PEX
CAR
CAR
A.B.S.
MAPCO
BRADI
AUDI
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
VALEO
VALEO
NK
METELLI
NK
AUDI
SEAT
AUDI
SEAT
SKODA
SWAG
BENDIX
MAGNETI MARELLI
ATE
OBTEC A/S
MAGNETI MARELLI
PAGID
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
GIRLING
ROADHOUSE
REMSA
SEBRO
TRISCAN
OBTEC A/S
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
AUDI
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
QUINTON HAZELL
RUVILLE
DELPHI
DELPHI
FTE
DELPHI
FAG
QUINTON HAZELL
ROULUNDS RUBBER
MGA
DBA
FERODO
FERODO
TRW
GRAF
Brake ENGINEERING
FERODO
APEC braking
BOSCH
FIRST LINE
CAR
CAR
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
WOKING
ROTINGER
OEM
LPR
ABEX
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.