Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 8DD 355 100-641
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Diametru [mm]
260
Grosime disc frâna [mm]
22
Grosime minima [mm]
20,4
Înaltime [mm]
35,1
Asezare gauri/numar gauri
04/05
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Diametru de centrare [mm]
66
Greutate (în kg)
4,8
Articol extins/Info extins 2
fara butuc roata
Articol extins/Info extins 2
fara suruburi de fixare roata
Numar informatii tehnice
50421
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
LEMFÖRDER
BRADI
BRADI
KWP
CAR
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
DÜKER
MAPCO
A.B.S.
VALEO
VALEO
VALEO
E.T.F.
HERZOG GERMANY
NK
METZGER
AP
SWAG
METELLI
NK
SEBRO
MEYLE
MAGNETI MARELLI
HELLA PAGID
HELLA PAGID
KAGER
FEBI BILSTEIN
ATE
OEM
PAGID
PAGID
ATE
AUGROS
BENDIX
JURID
JURID
GIRLING
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
OBTEC A/S
JURID
TEXTAR
TEXTAR
BREMBO
WÜRTH
BOSCH
ACDelco
COMLINE
PIM
LPR
BARUM
BOSCH
FREMAX
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
OPTIMAL
FTE
BRECO
MGA
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
TRW
GRAF
APEC braking
QUINTON HAZELL
CAR
MINTEX
TEXTAR
PILENGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.