Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 8DD 355 100-431
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
plin
Diametru [mm]
236
Grosime disc frâna [mm]
12,5
Grosime minima [mm]
9,7
Înaltime [mm]
41
Asezare gauri/numar gauri
06/07
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Diametru de centrare [mm]
60
Greutate (în kg)
3,66
Articol extins/Info extins 2
fara butuc roata
Articol extins/Info extins 2
fara suruburi de fixare roata
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Numar informatii tehnice
52404PRO
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
METZGER
AP
KWP
LEMFÖRDER
BRADI
PEX
PEX
CAR
MAPCO
A.B.S.
VALEO
VALEO
VALEO
E.T.F.
TOPRAN
NK
METELLI
NK
MAGNETI MARELLI
HELLA PAGID
HELLA PAGID
KAGER
SWAG
ATE
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
DÜKER
PILENGA
ATE
SEBRO
PAGID
OEM
PAGID
AUGROS
BENDIX
JURID
JURID
OPEL
GIRLING
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
MEYLE
CIFAM
REMSA
TRISCAN
OBTEC A/S
JURID
ROULUNDS BRAKING
BREMBO
FEBI BILSTEIN
JP GROUP
VAUXHALL
OPEL
BEDFORD
TEXTAR
TEXTAR
OPEL
WÜRTH
BOSCH
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
GALFER
BARUM
BOSCH
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
BRECO
ROULUNDS BRAKING
WOKING
MGA
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
GRAF
APEC braking
QUINTON HAZELL
CAR
MINTEX
NATIONAL
LPR
RAMEDER
RAMEDER
TEXTAR
PIM
VAICO
WAGNER
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.