Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 8DD 355 100-121
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
plin
Diametru [mm]
239
Grosime disc frâna [mm]
12
Grosime minima [mm]
10
Înaltime [mm]
35
Asezare gauri/numar gauri
04/05
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Diametru de centrare [mm]
65
Greutate (în kg)
3,3
Articol extins/Info extins 2
fara butuc roata
Articol extins/Info extins 2
fara suruburi de fixare roata
Numar informatii tehnice
53908
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
METZGER
CAR
A.B.S.
MAPCO
BRADI
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
VALEO
VALEO
VALEO
NK
FEBI BILSTEIN
FARCOM
DÜKER
NK
AUDI
SEAT
SKODA
MAGNETI MARELLI
HELLA PAGID
HELLA PAGID
ATE
ATE
AUGROS
OEM
PAGID
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
JURID
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
GIRLING
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
SEBRO
TRISCAN
OBTEC A/S
JURID
JURID
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
TEXTAR
TEXTAR
WÜRTH
BOSCH
PIM
ACDelco
COMLINE
GALFER
BARUM
BOSCH
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
BRECO
ROULUNDS BRAKING
MGA
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
TRW
TRW
TRW
Brake ENGINEERING
APEC braking
QUINTON HAZELL
CAR
MINTEX
TEXTAR
LPR
WAGNER
AUDI
SEAT
SKODA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.