Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 55501
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
22
Diametru [mm]
290
Diametru asezare gauri -? [mm]
123
Numar gauri
6
Înaltime [mm]
110,5
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BRADI
BREMBO
BRECO
CAR
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BREMBO
MGA
BRADI
MAGNETI MARELLI
CAR
KWP
PEX
CAR
CAR
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
AP
A.P.
CAR
AP
A.B.S.
A.B.S.
FEBI BILSTEIN
OBTEC A/S
VALEO
E.T.F.
NK
NK
MEYLE
LEMFÖRDER
METELLI
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
FARCOM
METELLI
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
HELLA PAGID
MAGNETI MARELLI
FIRESTONE
ATE
IVECO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
IVECO
IVECO
PAGID
PAGID
CAR
OEM
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
BENDIX
BENDIX
CAR
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
QH Benelux
HP (ZEBRA)
GIRLING
SASIC
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
VILLAR
REMSA
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
REMSA
CAR
METELLI
CIFAM
CIFAM
QH Benelux
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
OBTEC A/S
HELLA
HELLA PAGID
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
CAR
CAR
CAR
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
COMLINE
BORG & BECK
BERAL
BERAL
FREMAX
OPEN PARTS
CAR
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
CAR
FTE
FAG
OPTIMAL
BRECO
BRECO
CAR
QUINTON HAZELL
BRECO
MGA
MGA
WOKING
DURON
FERODO
MAGNETI MARELLI
TRUSTING
TRW
fri.tech.
TRW
TRW
TRW
TRW
CAR
LUCAS
GRAF
GRAF
TRUSTING
CAR
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
APEC braking
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FERODO
FERODO
CAR
JURATEK
QH Benelux
HAVAM
CAR
LPR
CAR
LPR
INTERBRAKE
CAR
MERITOR
MERITOR
MINTEX
CAR
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
WOKING
HAVAM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.