Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 55235
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar gauri
10
Diametru de centrare [mm]
190
Partea de montare
punte fata
Diametru [mm]
430
Înaltime [mm]
160,5
Grosime disc frâna [mm]
45
Grosime minima [mm]
37
Asezare gauri/numar gauri
10
Partea de montare
puntea spate
Greutate (în kg)
40,5
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
PE Automotive
PETERS
CAR
FA1
PE Automotive
PETERS
BREMBO
CAR
BREMBO
BOSCH
DT
MAGNETI MARELLI
FEBI BILSTEIN
FA1
CAR
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
E.T.F.
FIRST LINE
FA1
METELLI
ST-TEMPLIN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
FIRST LINE
CAR
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
ATE
DELPHI
AP
ZIMMERMANN
CAR
FIRST LINE
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
FIRST LINE
OEM
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
BENDIX
PAGID
PAGID
AUGROS
REMSA
CAR
FIRST LINE
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
CAR
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BERAL
QUINTON HAZELL
DELPHI
FIRST LINE
FA1
HITACHI
DON
MGA
REMSA
REMPLOY LTD
FERODO
GRAF
TRW
APEC braking
ROADHOUSE
EFI
FERODO
CAR
CAR
KNORR-BREMSE
MERITOR
MERITOR
MINTEX
NATIONAL
REMSA
WOKING
ROADHOUSE
LPR
LPR
CAR
FIRST LINE
JURATEK
SCT Germany
INTERBRAKE
CAR
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.