Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 55231
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
290
Grosime disc frâna [mm]
22
Grosime minima [mm]
19
Tip disc frâna
ventilat
Procesare
aliat/cementat
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Numar gauri
10
Diametru asezare gauri -? [mm]
120
Înaltime [mm]
42,5
Diametru de centrare [mm]
102
Diametru interior [mm]
144,3
Alezaj-? [mm]
10,5
Cod MAPP disponibil
Incarcare date...
BREMBO
BRADI
BRECO
CAR
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BREMBO
MAGNETI MARELLI
BRADI
CAR
NUOVA TECNODELTA
A.B.S.
CAR
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
A.P.
CAR
AP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
CAR
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
CAR
VEMA
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
RENAULT TRUCKS
AUGROS
OEM
BENDIX
CAR
JURID
CAR
QH Benelux
HP (ZEBRA)
CAR
PAGID
GIRLING
LUCAS ELECTRICAL
VILLAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
Brake ENGINEERING
CAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BERAL
QUINTON HAZELL
QH Benelux
CAR
FTE
BRECO
CAR
QUINTON HAZELL
QH Benelux
ABE
DON
MGA
TRUSTING
LUCAS ELECTRICAL
TRW
CAR
TRW
Brake ENGINEERING
CAR
APEC braking
FERODO
FERODO
QH Benelux
HAVAM
CAR
NUOVA TECNODELTA
CAR
MINTEX
LPR
CAR
JURATEK
INTERBRAKE
CAR
CAR
PILENGA
ROULUNDS BRAKING
WAGNER
RENAULT TRUCKS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.