Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 55192
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar gauri
10
Diametru de centrare [mm]
91,5
Partea de montare
punte fata
Diametru [mm]
335
Înaltime [mm]
103
Grosime disc frâna [mm]
34
Grosime minima [mm]
28
Asezare gauri/numar gauri
10x14
Greutate (în kg)
14,2
Incarcare date...
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
MEYLE
PE Automotive
PETERS
CAR
FA1
PE Automotive
PETERS
ST-TEMPLIN
BREMBO
CAR
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
SAMPA
FEBI BILSTEIN
FA1
INTERMOTOR
CAR
FA1
FIRST LINE
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
ST-TEMPLIN
E.T.F.
FIRST LINE
FA1
KNORR-BREMSE
VAICO
AUGER
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FIRST LINE
FIRESTONE
KAGER
ZIMMERMANN
CAR
FIRST LINE
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
CAR
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
AP
FA1
DT
PAGID
OEM
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
BENDIX
CAR
JURID
CAR
PAGID
AUGROS
TEXTAR
TEXTAR
FIRST LINE
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
Brake ENGINEERING
CAR
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
TEXTAR
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
COMLINE
BERAL
FTE
FRITZMEIER
DON
FIRST LINE
FA1
REMSA
REMPLOY LTD
DURON
ROADHOUSE
EFI
FERODO
CAR
CAR
KNORR-BREMSE
KNORR-BREMSE
KNORR-BREMSE
LPR
CAR
MERITOR
FIRST LINE
CAR
REMSA
WOKING
ROADHOUSE
VAICO
VEMO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.