Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 55187
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru de centrare [mm]
157
Partea de montare
punte fata
Diametru [mm]
330
Înaltime [mm]
124
Grosime disc frâna [mm]
34
Grosime minima [mm]
26
Asezare gauri/numar gauri
12M12
Dinamica frânare/conducere
pentru vehicule cu ABS
Numar gauri
12
Dimensiune filet
12
Greutate (în kg)
17,1
Incarcare date...
SAMPA
ST-TEMPLIN
PE Automotive
PE Automotive
PETERS
CAR
FA1
PE Automotive
PETERS
PE Automotive
FA1
PE Automotive
PETERS
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
ST-TEMPLIN
FA1
FIRST LINE
BREMBO
CAR
FEBI BILSTEIN
FA1
MEYLE
CAR
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
E.T.F.
FIRST LINE
FA1
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
AUGER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
ZIMMERMANN
CAR
FIRST LINE
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
DT
CAR
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
AP
OEM
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
BENDIX
CAR
JURID
CAR
PAGID
AUGROS
SEBRO
PE Automotive
TEXTAR
TEXTAR
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
FIRST LINE
FIRST LINE
CAR
Brake ENGINEERING
TEXTAR
TEXTAR
COMLINE
BERAL
CAR
FTE
DON
ZENITH
REMSA
REMPLOY LTD
DURON
ROADHOUSE
EFI
FERODO
CAR
CAR
LPR
CAR
FIRST LINE
JURATEK
FIRST LINE
FA1
MERITOR
REMSA
WOKING
ROADHOUSE
KNORR-BREMSE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.