Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 55110
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat
Diametru asezare gauri -? [mm]
275
Numar gauri
8
Dimensiune filet
10
Diametru de centrare [mm]
220
Partea de montare
punte fata
Diametru [mm]
322
Înaltime [mm]
129
Grosime disc frâna [mm]
30
Grosime minima [mm]
28
Asezare gauri/numar gauri
8M10
Greutate (în kg)
20
Incarcare date...
FA1
PE Automotive
PETERS
CAR
PE Automotive
PETERS
PE Automotive
PE Automotive
ST-TEMPLIN
OBTEC A/S
ST-TEMPLIN
BREMBO
BRECO
PEX
CAR
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BREMBO
BRADI
CAR
FEBI BILSTEIN
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
VALEO
IVECO
CAR
E.T.F.
NK
CAR
LEMFÖRDER
ZIMMERMANN
CAR
FIRST LINE
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
SEBRO
CAR
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
SAMKO
PAGID
OEM
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
BENDIX
CAR
JURID
CAR
AUGROS
IVECO
DT
OBTEC A/S
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
TEXTAR
TEXTAR
FIRST LINE
Brake ENGINEERING
CAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BERAL
QUINTON HAZELL
QH Benelux
CAR
DELPHI
FTE
QUINTON HAZELL
QH Benelux
DON
REMSA
REMPLOY LTD
DURON
TRW
ROADHOUSE
FERODO
CAR
FIRST LINE
FA1
FIRST LINE
JURATEK
CAR
CAR
LPR
CAR
CAR
INTERBRAKE
CAR
MERITOR
REMSA
WOKING
ROADHOUSE
CAR

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.