Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 55104
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar gauri
6
Diametru de centrare [mm]
148
Partea de montare
punte fata
Diametru [mm]
322
Înaltime [mm]
126
Grosime disc frâna [mm]
30
Grosime minima [mm]
25
Asezare gauri/numar gauri
6
Greutate (în kg)
15,7
Incarcare date...
BREMBO
BRECO
CAR
BREMBO
BREMBO
URPA
SACHS
PE Automotive
PETERS
CAR
PE Automotive
PETERS
BRADI
CAR
FEBI BILSTEIN
CAR
CAR
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
NK
CAR
LEMFÖRDER
ZIMMERMANN
CAR
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
KAWE
CAR
ATE
AP
SAMKO
SAMKO
AUTODISTRUBUTION
HP (ZEBRA)
OEM
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
BENDIX
BENDIX
CAR
JURID
CAR
PAGID
AUGROS
GIRLING
FORD
FORD
ROADHOUSE
REMSA
JURID
JURID
TEXTAR
TEXTAR
BRAKE PARTS INC.
Brake ENGINEERING
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BERAL
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Benelux
CAR
DELPHI
CAR
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QH Benelux
UNIPART
DON
ZENITH
REMSA
REMPLOY LTD
DURON
LUCAS ELECTRICAL
TRW
LUCAS
TRW
CAR
LUCAS
Brake ENGINEERING
MASTER
ROADHOUSE
EFI
LPR
CAR
FIRST LINE
CAR
FERODO
FERODO
CAR
JURATEK
INTERBRAKE
CAR
KNORR-BREMSE
CAR
MOPROD
MERITOR
MINTEX
N.AMERICA PARTS DIST
NATIONAL
NATIONAL
REMSA
WOKING
ROADHOUSE
WOKING
FERODO
MOTIP
VEGAZ

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.