Disc frana

Disc frana

OEM: DF1457
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
7,100
Diametru [mm]
282,8
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
26
Grosime minima [mm]
24
Diametru asezare gauri -? [mm]
71,1
Numar gauri
5
Înaltime [mm]
48
Suprafata
lacuit
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
KWP
KWP
PEX
PEX
CAR
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
NK
NK
NK
FEBI BILSTEIN
METELLI
FARCOM
FARCOM
METZGER
AP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
NK
MAGNETI MARELLI
KAGER
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
ATE
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
PAGID
PAGID
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
STOP
BENDIX
JURID
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
GIRLING
GIRLING
SWAG
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ROADHOUSE
REMSA
CIFAM
TRISCAN
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
COMLINE
FREMAX
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
REMSA
REMSA
OPEN PARTS
OPEN PARTS
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
FTE
FTE
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
BRECO
ABE
MALÒ
MALÒ
ROULUNDS RUBBER
WOKING
WOKING
FERODO
OEM
GRAF
GRAF
TRW
TRW
TRW
FERODO
APEC braking
APEC braking
CAR
MINTEX
MINTEX
MINTEX
MINTEX
LPR
LPR
LPR
INTERBRAKE
PILENGA
PILENGA
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.