Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: Y089-52
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
256
Grosime disc frâna [mm]
18
Grosime [mm]
46,8
Înaltime [mm]
46,8
Diametru exterior
256
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
16
Numar gauri
4
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Diametru butuc [mm]
62,1
Greutate (în kg)
4,530
Numar bucati necesare
1
Diametru de centrare [mm]
62
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BREMBO
BREMBO
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
A.B.S.
VALEO
NK
sbs
NK
sbs
METELLI
METELLI
METELLI
METZGER
MAPCO
NK
NK
sbs
LEMFÖRDER
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MEYLE
HYUNDAI
PAGID
PAGID
JURID
BENDIX
ASHIKA
ASHIKA
GIRLING
JAPKO
JAPKO
METZGER
ROADHOUSE
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
REMSA
TRISCAN
TRISCAN
TOPRAN
HELLA
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRUSTING
TRW
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
JAPANPARTS
APEC braking
APEC braking
FIRST LINE
FIRST LINE
LPR
IPS Parts
IPS Parts
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
LPR
NPS
MINTEX
MINTEX
NIPPARTS
NATIONAL
NATIONAL
VEMO
PILENGA
ROULUNDS RUBBER
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.