Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: T602-60
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
243
Grosime disc frâna [mm]
18
Grosime [mm]
47
Înaltime [mm]
47,2
Diametru exterior
243
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
17
Numar gauri
4
Greutate (în kg)
4,010
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar bucati necesare
1
Diametru butuc [mm]
141
Diametru de centrare [mm]
54
Incarcare date...
BOSCH
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
KWP
PEX
PEX
CAR
A.B.S.
TOYOTA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
NK
METELLI
AP
NK
KAWE
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
PAGID
QH Benelux
BENDIX
JURID
ASHIKA
TOYOTA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
CIFAM
TRISCAN
HELLA
TEXTAR
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
DELPHI
TOYOTA
DELPHI
KBP
KAVO PARTS
TOYOTA
KAVO PARTS
BRECO
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TOYOTA
GRAF
TRW
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
FERODO
APEC braking
BOSCH
BOSCH
FIRST LINE
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
IPS Parts
IPS Parts
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
BREMBO
SOLID AUTO (UK)
LPR
LPR
NPS
NPS
OEM
PILENGA
ROULUNDS RUBBER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.