Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: T601-06
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
254
Grosime disc frâna [mm]
18
Grosime [mm]
43
Înaltime [mm]
43
Diametru exterior
254
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
17
Numar gauri
4
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Diametru butuc [mm]
55
Greutate (în kg)
4,150
Numar bucati necesare
1
Diametru de centrare [mm]
55
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
JP GROUP
PEX
A.B.S.
TOYOTA
E.T.F.
NK
NK
sbs
AP
MAPCO
NK
NK
KAGER
KAWE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
PAGID
BENDIX
BENDIX
QH Benelux
ASHIKA
ASHIKA
TOYOTA
JAPKO
JAPKO
GIRLING
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
HELLA
TEXTAR
ACDelco
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DELPHI
TOYOTA
KBP
KAVO PARTS
TOYOTA
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
ABE
KAISHIN
ROULUNDS RUBBER
WOKING
FERODO
TRW
TOYOTA
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
BOSCH
FIRST LINE
QH Benelux
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
NATIONAL
BREMBO
SOLID AUTO (UK)
SOLID AUTO (UK)
LPR
NPS
OEM
PILENGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.