Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: T600-01
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
238
Grosime disc frâna [mm]
12
Grosime [mm]
48
Înaltime [mm]
48
Diametru exterior
238
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
11
Numar gauri
4
Greutate (în kg)
3,7
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar bucati necesare
1
Diametru butuc [mm]
141
Diametru de centrare [mm]
54
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
KWP
PEX
CAR
AP
A.B.S.
TOYOTA
VALEO
TOYOTA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
E.T.F.
NK
sbs
METELLI
KLAXCAR FRANCE
NK
MAGNETI MARELLI
KAWE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TOYOTA
TOYOTA
PILENGA
PAGID
QH Benelux
BENDIX
JURID
ZIMMERMANN
ASHIKA
TOYOTA
ASHIKA
TOYOTA
GIRLING
JAPKO
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
HELLA
TEXTAR
VEMA
ACDelco
BLUE PRINT
BORG & BECK
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DELPHI
TOYOTA
KBP
KAVO PARTS
TOYOTA
FTE
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
MGA
ROULUNDS RUBBER
WOKING
FERODO
FERODO
TRW
TOYOTA
TRUSTING
fri.tech.
GRAF
JAPANPARTS
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
NATIONAL
BREMBO
SOLID AUTO (UK)
LPR
NPS
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.