Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: S016-10
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
242
Grosime disc frâna [mm]
18
Grosime [mm]
52,8
Înaltime [mm]
52,9
Diametru exterior
242
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
16
Numar gauri
5
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Diametru butuc [mm]
58
Greutate (în kg)
4,386
Numar bucati necesare
1
Diametru de centrare [mm]
58
Incarcare date...
BOSCH
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
PEX
CAR
A.B.S.
SUBARU
VALEO
E.T.F.
NK
SUBARU
FARCOM
AP
MAPCO
SUBARU
SUBARU
SUBARU
SUBARU
SUBARU
SUBARU
NK
SPIDAN
SUBARU
MAGNETI MARELLI
KAWE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
JP GROUP
PAGID
BENDIX
JURID
MGA
QH Benelux
ASHIKA
SUBARU
GIRLING
JAPKO
VILLAR
TRISCAN
TEXTAR
OPTIMAL
VEMA
ACDelco
COMLINE
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
SUBARU
QUINTON HAZELL
QH Talbros
KBP
KAVO PARTS
SUBARU
FTE
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
QH Talbros
COMLINE
KAISHIN
ROULUNDS RUBBER
FERODO
FERODO
TRW
TRW
SUBARU
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
FERODO
APEC braking
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
IPS Parts
NIPPARTS
DELPHI
SUBARU
QUINTON HAZELL
MINTEX
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
BREMBO
OEM
SOLID AUTO (UK)
NPS
LPR
PAGID
PILENGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.