Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: N014-65C
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Grosime [mm]
102,3
Grosime disc frâna [mm]
12
Diametru [mm]
277
Diametru exterior
280
Diametru asezare gauri -? [mm]
120
Numar gauri
5
Tip disc frâna
plin
Grosime minima [mm]
10
Articol extins/Info extins 2
cu lagar
Diametru butuc [mm]
65
Greutate (în kg)
9,470
Articol extins/Info extins 2
cu senzor ABS
Înaltime [mm]
103
Numar bucati necesare
1
Diametru butuc 1 [mm]
155
Diametru de centrare [mm]
65
Numar dinti , inel ABS
48
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
ASHUKI
AUTOMEGA
JP GROUP
JP GROUP
WABCO
PEX
PEX
CAR
CAR
METZGER
AP
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
E.T.F.
VALEO
NK
sbs
NK
sbs
TOPRAN
METELLI
FARCOM
MAPCO
MAPCO
NK
NK
IPD
MAGNETI MARELLI
KAGER
SASIC
ZIMMERMANN
NISSAN
NISSAN
PAGID
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
BENDIX
JURID
JURID
PILENGA
GIRLING
GIRLING
ASHIKA
JAPKO
MEYLE
MEYLE
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
KAWE
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
TRUSTING
NISSAN
RENAULT
AUTEX
HELLA
HELLA
OPEL
OPEL
TEXTAR
TEXTAR
OPEL
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
BORG & BECK
BRECO
ABE
ABE
KAISHIN
MGA
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
TRUSTING
GRAF
TRW
TRW
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
APEC braking
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
CAR
IPS Parts
IPS Parts
IPS Parts
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
SNR
MINTEX
MINTEX
OEM
NIPPARTS
NPS
NATIONAL
LPR
LPR
LPR
BREMBO
BREMBO
VEMO
SKF
ROULUNDS RUBBER
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.