Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: N013-92
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
320
Grosime disc frâna [mm]
28
Grosime [mm]
38,1
Înaltime [mm]
38,1
Diametru exterior
320
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
26
Numar gauri
6
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Diametru butuc [mm]
68
Greutate (în kg)
9,240
Numar bucati necesare
1
Diametru de centrare [mm]
68
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
BREMBO
CAR
A.B.S.
E.T.F.
NK
sbs
NK
sbs
METELLI
NK
NK
MEYLE
MEYLE
NISSAN
NISSAN
NISSAN
JP GROUP
JP GROUP
MAPCO
MAPCO
PAGID
PAGID
BENDIX
ASHIKA
NISSAN
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
GIRLING
ROADHOUSE
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
COMLINE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
REMSA
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
OPTIMAL
OPTIMAL
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRUSTING
TRW
TRW
TRW
JAPANPARTS
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
FIRST LINE
FIRST LINE
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MINTEX
OEM
LPR
LPR
NIPPARTS
NPS
NATIONAL
NATIONAL
BREMBO
VEMO
PILENGA
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.