Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: N013-75
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
242
Grosime disc frâna [mm]
20
Grosime [mm]
49
Înaltime [mm]
49,2
Diametru exterior
242
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
18
Numar gauri
4
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Diametru butuc [mm]
68
Greutate (în kg)
4,562
Numar bucati necesare
1
Diametru de centrare [mm]
64,2
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
NISSAN
NISSAN
KWP
PEX
CAR
FEBI BILSTEIN
NISSAN
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
NISSAN
VALEO
NISSAN
VALEO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
E.T.F.
ZIMMERMANN
NK
sbs
NK
sbs
METELLI
FARCOM
AP
NK
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
NISSAN
NISSAN
NISSAN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
MAGNETI MARELLI
PAGID
QH Benelux
BENDIX
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
STOP
QH Benelux
ASHIKA
NISSAN
JAPKO
GIRLING
GIRLING
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ROADHOUSE
REMSA
VILLAR
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
SASIC
TEXTAR
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BORG & BECK
FREMAX
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
REMSA
OPEN PARTS
DELPHI
NISSAN
KBP
KAVO PARTS
NISSAN
OPTIMAL
OPTIMAL
FTE
BRECO
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
WOKING
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRW
NISSAN
TRUSTING
fri.tech.
GRAF
TRUSTING
fri.tech.
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
FLENNOR
FIRST LINE
QH Benelux
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
OEM
SOLID AUTO (UK)
LPR
NPS
NATIONAL
BREMBO
PILENGA
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.