Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: N013-50
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
240
Grosime disc frâna [mm]
12
Grosime [mm]
46
Înaltime [mm]
45,1
Diametru exterior
240
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
11
Numar gauri
4
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Diametru butuc [mm]
61
Greutate (în kg)
4,180
Numar bucati necesare
1
Diametru de centrare [mm]
61
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
KWP
PEX
AP
MAPCO
A.B.S.
NISSAN
VALEO
NISSAN
FEBI BILSTEIN
NISSAN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
E.T.F.
ZIMMERMANN
NK
sbs
METELLI
NK
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
MAGNETI MARELLI
PAGID
PILENGA
QH Benelux
BENDIX
JURID
ASHIKA
NISSAN
JAPKO
GIRLING
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
VILLAR
CIFAM
TRISCAN
HELLA
TEXTAR
ACDelco
BLUE PRINT
BORG & BECK
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DELPHI
NISSAN
KBP
KAVO PARTS
NISSAN
OPTIMAL
FTE
BRECO
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
ROULUNDS RUBBER
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
TRW
NISSAN
GRAF
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
FLENNOR
FIRST LINE
QH Benelux
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
OEM
SOLID AUTO (UK)
LPR
NPS
NATIONAL
BREMBO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.