Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: N013-20
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
232
Grosime disc frâna [mm]
18
Grosime [mm]
45
Înaltime [mm]
45,2
Diametru exterior
232
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
16,5
Numar gauri
4
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Diametru butuc [mm]
61
Greutate (în kg)
3,630
Numar bucati necesare
1
Diametru de centrare [mm]
61
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
AUTOMEGA
FEBI BILSTEIN
NISSAN
KWP
PEX
PEX
CAR
MAPCO
A.B.S.
NISSAN
VALEO
NISSAN
VALEO
E.T.F.
MAZDA
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
NK
sbs
NK
sbs
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
METELLI
METELLI
FARCOM
AP
AUTOMEGA
NK
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEYLE
MEYLE
KAGER
NISSAN
NISSAN
NISSAN
JP GROUP
JP GROUP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
MAGNETI MARELLI
PAGID
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
GIRLING
GIRLING
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ROADHOUSE
REMSA
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BORG & BECK
BORG & BECK
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
REMSA
OPEN PARTS
RUVILLE
DELPHI
DELPHI
NISSAN
KBP
KAVO PARTS
NISSAN
KAVO PARTS
OPTIMAL
OPTIMAL
FTE
FTE
BRECO
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
ABE
KAISHIN
ROULUNDS RUBBER
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
GRAF
TRUSTING
fri.tech.
TRW
TRW
NISSAN
TRUSTING
JAPANPARTS
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
BOSCH
FIRST LINE
FIRST LINE
BREMBO
BREMBO
QH Benelux
CAR
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MINTEX
OEM
SOLID AUTO (UK)
LPR
LPR
NPS
NPS
NATIONAL
NATIONAL
BREMBO
VEMO
VEMO
PILENGA
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.