Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: N013-17
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
234
Grosime disc frâna [mm]
12
Grosime [mm]
45
Înaltime [mm]
45,3
Diametru exterior
234
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
10
Numar gauri
4
Greutate (în kg)
3,630
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar bucati necesare
1
Diametru butuc [mm]
140,4
Diametru de centrare [mm]
59
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
BREMBO
FEBI BILSTEIN
NISSAN
KWP
PEX
CAR
AP
MAPCO
A.B.S.
NISSAN
VALEO
NISSAN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
E.T.F.
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
NK
sbs
NK
sbs
METELLI
FARCOM
METELLI
NK
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEYLE
MEYLE
KAGER
KAWE
NISSAN
NISSAN
JP GROUP
JP GROUP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
MAGNETI MARELLI
MAPCO
MAPCO
MAPCO
PAGID
PILENGA
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
STOP
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
ASHIKA
ASHIKA
NISSAN
JAPKO
JAPKO
GIRLING
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
GIRLING
SASIC
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
VILLAR
ICER
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BARUM
BORG & BECK
BORG & BECK
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
REMSA
OPEN PARTS
DELPHI
NISSAN
DELPHI
KBP
KAVO PARTS
NISSAN
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
FTE
BRECO
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
KAISHIN
ROULUNDS RUBBER
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRUSTING
fri.tech.
TRW
NISSAN
GRAF
TRW
JAPANPARTS
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
FLENNOR
FIRST LINE
FIRST LINE
UNIPART
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MINTEX
MINTEX
OEM
SOLID AUTO (UK)
LPR
LPR
NPS
NPS
NATIONAL
NATIONAL
JURATEK
BREMBO
VEMO
NECTO
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.