Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: M606-35
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
278
Grosime disc frâna [mm]
25
Grosime [mm]
51
Înaltime [mm]
48,5
Diametru exterior
277
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
23
Numar gauri
5
Greutate (în kg)
7,110
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Numar bucati necesare
1
Diametru butuc [mm]
149
Diametru de centrare [mm]
72
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
BREMBO
BREMBO
KWP
PEX
CAR
A.B.S.
MAZDA
A.B.S.
VALEO
MAZDA
E.T.F.
VALEO
NK
sbs
METELLI
FARCOM
FEBI BILSTEIN
MAZDA
AP
MAPCO
sbs
MEYLE
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
KAGER
KAWE
JP GROUP
MAPCO
MEYLE
PAGID
PAGID
QH Benelux
ASHIKA
JAPKO
GIRLING
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
COMLINE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
REMSA
OPEN PARTS
OPEN PARTS
RUVILLE
DELPHI
MAZDA
MAZDA
MAZDA
KBP
KAVO PARTS
MAZDA
FTE
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MAZDA
MAZDA
MAZDA
ABE
JAPCAR
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
GRAF
TRW
MAZDA
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
NPS
LPR
OEM
MINTEX
NATIONAL
BREMBO
VEMO
PILENGA
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.