Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: M605-15
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
235
Grosime disc frâna [mm]
22
Grosime [mm]
45
Înaltime [mm]
45
Diametru exterior
235
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
20
Numar gauri
4
Greutate (în kg)
4,1
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Diametru butuc [mm]
135
Diametru de centrare [mm]
55
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
PEX
FEBI BILSTEIN
MAZDA
MAPCO
A.B.S.
MAZDA
MAZDA
VALEO
MAZDA
NK
sbs
LEMFÖRDER
METELLI
NK
MEYLE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
MAPCO
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
ASHIKA
GIRLING
JAPKO
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
TRISCAN
HELLA
TEXTAR
VEMA
COMLINE
COMLINE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
DELPHI
MAZDA
DELPHI
MAZDA
MAZDA
KAVO PARTS
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
OPTIMAL
FTE
QUINTON HAZELL
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
MAZDA
MAZDA
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
BOSCH
FIRST LINE
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NPS
NPS
LPR
OEM
MINTEX
NATIONAL
BREMBO
BREMBO
VEMO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.