Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: M605-05
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
234
Grosime disc frâna [mm]
18
Grosime [mm]
45
Înaltime [mm]
45
Diametru exterior
235
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
16
Numar gauri
4
Greutate (în kg)
3,550
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar bucati necesare
1
Diametru butuc [mm]
135
Diametru de centrare [mm]
55
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
FEBI BILSTEIN
MAZDA
KWP
PEX
PEX
CAR
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
MAZDA
VALEO
MAZDA
VALEO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
E.T.F.
NK
sbs
NK
sbs
METELLI
METELLI
AP
NK
NK
MEYLE
MAGNETI MARELLI
KAGER
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
KAWE
JP GROUP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
MAGNETI MARELLI
PAGID
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
STOP
BENDIX
JURID
QH Benelux
ASHIKA
ASHIKA
GIRLING
GIRLING
JAPKO
JAPKO
ROADHOUSE
REMSA
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BARUM
BORG & BECK
BORG & BECK
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
MAZDA
DELPHI
MAZDA
KBP
KAVO PARTS
MAZDA
KAVO PARTS
OPTIMAL
OPTIMAL
FTE
FTE
BRECO
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
ABE
JAPCAR
ROULUNDS RUBBER
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRW
MAZDA
GRAF
TRUSTING
fri.tech.
TRUSTING
JAPANPARTS
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
FERODO
APEC braking
APEC braking
BOSCH
FLENNOR
FIRST LINE
FIRST LINE
UNIPART
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
SOLID AUTO (UK)
NPS
LPR
LPR
OEM
MINTEX
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
NATIONAL
NATIONAL
BREMBO
VEMO
PILENGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.