Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: M605-01
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
238
Grosime disc frâna [mm]
18,1
Grosime [mm]
31,6
Înaltime [mm]
31
Diametru exterior
238
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
16
Numar gauri
4
Greutate (în kg)
3,530
Diametru asezare gauri -? [mm]
94
Numar bucati necesare
1
Diametru butuc [mm]
132
Diametru de centrare [mm]
75,1
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
PEX
CAR
FEBI BILSTEIN
MAZDA
A.B.S.
MAZDA
VALEO
MAZDA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
E.T.F.
NK
AP
MAPCO
NK
KAGER
ZIMMERMANN
KAWE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
PAGID
QH Benelux
BENDIX
JURID
ASHIKA
GIRLING
JAPKO
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
TRISCAN
HELLA
TEXTAR
VEMA
ACDelco
BLUE PRINT
MAZDA
MAZDA
DENCKERMANN
BORG & BECK
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MAZDA
MAZDA
DELPHI
MAZDA
KBP
KAVO PARTS
MAZDA
FTE
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
ROULUNDS RUBBER
WOKING
FERODO
TRW
MAZDA
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
MAZDA
BOSCH
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
SOLID AUTO (UK)
NPS
LPR
OEM
MINTEX
NATIONAL
BREMBO
PILENGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.