Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: K016-40
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
280
Grosime disc frâna [mm]
22
Grosime [mm]
47
Înaltime [mm]
47
Diametru exterior
280
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
20
Numar gauri
5
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Diametru butuc [mm]
62
Greutate (în kg)
5,660
Numar bucati necesare
1
Diametru de centrare [mm]
62
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
BREMBO
CAR
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
VALEO
NK
sbs
ZIMMERMANN
METELLI
METELLI
MAPCO
METZGER
AP
NK
sbs
MEYLE
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
PAGID
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
BENDIX
JURID
ASHIKA
GIRLING
JAPKO
ROADHOUSE
SASIC
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
CIFAM
TRISCAN
HELLA
TEXTAR
VEMA
COMLINE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
REMSA
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
FTE
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
KAISHIN
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
GRAF
TRW
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
LPR
FIRST LINE
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
OEM
MINTEX
NIPPARTS
NATIONAL
BREMBO
NPS
LPR
PILENGA
VEMO
VEMO
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.