Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: K016-09
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
235
Grosime disc frâna [mm]
20
Grosime [mm]
49,5
Înaltime [mm]
49,6
Diametru exterior
235
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
18
Numar gauri
4
Greutate (în kg)
4,010
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar bucati necesare
1
Diametru butuc [mm]
137
Diametru de centrare [mm]
60
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
KWP
PEX
CAR
CAR
A.B.S.
SUZUKI
VALEO
SUZUKI
E.T.F.
NK
sbs
METELLI
FARCOM
AP
MAPCO
NK
MEYLE
KAWE
PAGID
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
ASHIKA
SUZUKI
GIRLING
JAPKO
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
HELLA
TEXTAR
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
REMSA
OPEN PARTS
DELPHI
SUZUKI
KBP
KAVO PARTS
SUZUKI
FTE
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
ABE
ROULUNDS RUBBER
WOKING
FERODO
FERODO
GRAF
TRW
SUZUKI
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
BOSCH
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
OEM
MINTEX
NATIONAL
BREMBO
SOLID AUTO (UK)
NPS
LPR
PILENGA
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.