Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: K016-08
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
310
Grosime disc frâna [mm]
22
Grosime [mm]
29
Înaltime [mm]
29
Diametru exterior
310
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
20
Numar gauri
5
Greutate (în kg)
6,280
Diametru asezare gauri -? [mm]
139,7
Numar bucati necesare
1
Diametru butuc [mm]
194
Diametru de centrare [mm]
108,2
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
BREMBO
BREMBO
BREMBO
KWP
CAR
A.B.S.
SUZUKI
A.B.S.
E.T.F.
VALEO
VALEO
NK
sbs
NK
sbs
FARCOM
FARCOM
METELLI
AP
MAPCO
NK
NK
MEYLE
MEYLE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
JP GROUP
JP GROUP
PAGID
PAGID
PAGID
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
BENDIX
JURID
QH Benelux
ASHIKA
ASHIKA
SUZUKI
ASHIKA
GIRLING
GIRLING
JAPKO
JAPKO
JAPKO
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
FREMAX
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
REMSA
REMSA
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
SUZUKI
DELPHI
SUZUKI
KBP
KAVO PARTS
SUZUKI
KAVO PARTS
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
ABE
ROULUNDS RUBBER
WOKING
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
GRAF
TRW
SUZUKI
TRW
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
FIRST LINE
FIRST LINE
UNIPART
QH Benelux
CAR
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
OEM
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
BREMBO
NPS
NPS
LPR
LPR
PILENGA
VEMO
VEMO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.