Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: K016-05
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
290
Grosime disc frâna [mm]
10
Grosime [mm]
46
Înaltime [mm]
46
Diametru exterior
290
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
8
Numar gauri
5
Diametru asezare gauri -? [mm]
139,7
Diametru butuc [mm]
107
Greutate (în kg)
4,680
Numar bucati necesare
1
Diametru de centrare [mm]
107
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
FEBI BILSTEIN
SUZUKI
KWP
PEX
AP
CAR
MAPCO
A.B.S.
SUZUKI
VALEO
SUZUKI
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
E.T.F.
NK
sbs
METELLI
FARCOM
METZGER
METELLI
NK
MEYLE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAWE
MAPCO
JP GROUP
PAGID
PAGID
ZIMMERMANN
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
PAGID
PAGID
PILENGA
QH Benelux
BENDIX
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
BENDIX
ASHIKA
SUZUKI
GIRLING
JAPKO
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
SUZUKI
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
REMSA
OPEN PARTS
DELPHI
SUZUKI
DELPHI
KBP
KAVO PARTS
SUZUKI
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
BRECO
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
KAISHIN
ROULUNDS RUBBER
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
TRUSTING
TRW
SUZUKI
GRAF
GRAF
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
FIRST LINE
UNIPART
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
OEM
MINTEX
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
NATIONAL
BREMBO
SOLID AUTO (UK)
NPS
LPR
JURATEK
VEMO
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.