Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: H039-02
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
260
Grosime disc frâna [mm]
10
Grosime [mm]
43
Înaltime [mm]
43
Diametru exterior
260
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Grosime minima [mm]
8
Numar gauri
4
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Diametru butuc [mm]
64
Greutate (în kg)
3,680
Numar bucati necesare
1
Diametru de centrare [mm]
64
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
PEX
PEX
CAR
AP
MAPCO
A.B.S.
HONDA
A.B.S.
HONDA
VALEO
HONDA
E.T.F.
NK
sbs
FARCOM
NK
MAGNETI MARELLI
KAWE
HONDA
HONDA
HONDA
PAGID
BENDIX
JURID
QH Benelux
GIRLING
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
VILLAR
HELLA
TEXTAR
VEMA
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
HONDA
KBP
KAVO PARTS
HONDA
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
MGA
FERODO
TRW
HONDA
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
JAPANPARTS
APEC braking
APEC braking
BOSCH
UNIPART
OEM
SOLID AUTO (UK)
SOLID AUTO (UK)
LPR
LPR
NPS
NPS
QH Benelux
CAR
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MINTEX
NATIONAL
BREMBO
ROULUNDS RUBBER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.