Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: H038-17
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Grosime [mm]
47
Grosime disc frâna [mm]
25
Diametru [mm]
282
Diametru exterior
282
Numar gauri
4
Tip disc frâna
ventilat
Înaltime [mm]
47
Grosime minima [mm]
23
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Diametru butuc [mm]
64
Greutate (în kg)
6,980
Numar bucati necesare
1
Diametru de centrare [mm]
64,2
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
ASHUKI
KWP
CAR
MAPCO
A.B.S.
HONDA
A.B.S.
VALEO
HONDA
E.T.F.
NK
sbs
AP
FARCOM
METELLI
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
MEYLE
NK
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAWE
HONDA
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
ASHIKA
JAPKO
GIRLING
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
HELLA
TEXTAR
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
QH Talbros
REMSA
OPEN PARTS
DELPHI
HONDA
KBP
KAVO PARTS
HONDA
FTE
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
KAISHIN
ROULUNDS RUBBER
WOKING
FERODO
FERODO
GRAF
TRW
HONDA
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
FIRST LINE
UNIPART
OEM
SOLID AUTO (UK)
LPR
NPS
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
NATIONAL
BREMBO
VEMO
PILENGA
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.