Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: H037-60
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
282
Grosime disc frâna [mm]
23
Grosime [mm]
34
Înaltime [mm]
34
Diametru exterior
282
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
21
Numar gauri
4
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Diametru butuc [mm]
92
Greutate (în kg)
5,980
Numar bucati necesare
1
Diametru de centrare [mm]
92
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
KWP
PEX
PEX
CAR
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
HONDA
LEMFÖRDER
VALEO
VALEO
HONDA
E.T.F.
NK
sbs
NK
sbs
METELLI
FARCOM
AP
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
MEYLE
NK
NK
MEYLE
JP GROUP
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
MAGNETI MARELLI
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
PAGID
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
BENDIX
JURID
QH Benelux
ASHIKA
ASHIKA
GIRLING
GIRLING
JAPKO
JAPKO
ROADHOUSE
REMSA
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA
SASIC
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
VEMA
LPR
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
REMSA
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
HONDA
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
HONDA
KBP
HONDA
OPTIMAL
FTE
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
KAISHIN
ROULUNDS RUBBER
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRW
HONDA
GRAF
TRUSTING
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
FERODO
APEC braking
APEC braking
APEC braking
FIRST LINE
FIRST LINE
OEM
SOLID AUTO (UK)
SOLID AUTO (UK)
LPR
NPS
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
BREMBO
VEMO
VEMO
PILENGA
ROULUNDS RUBBER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.