Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: H035-03
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
231
Grosime disc frâna [mm]
12
Grosime [mm]
49,5
Înaltime [mm]
44,2
Diametru exterior
231
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
10
Numar gauri
4
Greutate (în kg)
3,560
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar bucati necesare
1
Diametru butuc [mm]
136
Diametru de centrare [mm]
61
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
PEX
CAR
AP
A.B.S.
HONDA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
VALEO
HONDA
E.T.F.
NK
sbs
FARCOM
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
PAGID
QH Benelux
PILENGA
BENDIX
JURID
STOP
ASHIKA
GIRLING
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
JAPKO
VILLAR
TRISCAN
HELLA
TEXTAR
VEMA
LPR
ACDelco
BLUE PRINT
BORG & BECK
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Talbros
REMSA
OPEN PARTS
DELPHI
HONDA
DELPHI
HONDA
KBP
KAVO PARTS
HONDA
OPTIMAL
FTE
BRECO
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
ROULUNDS RUBBER
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
TRW
HONDA
GRAF
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
FLENNOR
FIRST LINE
OEM
SOLID AUTO (UK)
NPS
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
NATIONAL
BREMBO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.