Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: C656-02
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
262
Grosime disc frâna [mm]
10
Grosime [mm]
60
Înaltime [mm]
60,1
Diametru exterior
262
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Grosime minima [mm]
8,4
Numar gauri
4
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Diametru butuc [mm]
90
Greutate (în kg)
4,350
Numar bucati necesare
1
Diametru de centrare [mm]
90
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
MITSUBISHI
BOSCH
MITSUBISHI
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
KWP
PEX
CAR
AP
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
MITSUBISHI
VALEO
E.T.F.
NK
sbs
NK
sbs
METELLI
FARCOM
NK
NK
MEYLE
MEYLE
KAWE
ZIMMERMANN
JP GROUP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
PAGID
PAGID
PILENGA
BENDIX
QH Benelux
GIRLING
GIRLING
ASHIKA
MITSUBISHI
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ROADHOUSE
REMSA
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA
HELLA
TEXTAR
MITSUBISHI
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BORG & BECK
BORG & BECK
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
REMSA
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
MITSUBISHI
DELPHI
KBP
KAVO PARTS
MITSUBISHI
KAVO PARTS
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
ABE
OEM
KAISHIN
ROULUNDS RUBBER
WOKING
FERODO
FERODO
MITSUBISHI
FERODO
FERODO
GRAF
TRUSTING
TRW
MITSUBISHI
TRW
TRUSTING
fri.tech.
TRW
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
MITSUBISHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
APEC braking
APEC braking
FIRST LINE
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MITSUBISHI
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
LPR
LPR
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MINTEX
MINTEX
JURATEK
NATIONAL
BREMBO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.