Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: C650-22
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
234
Grosime disc frâna [mm]
13
Grosime [mm]
34
Înaltime [mm]
33,6
Diametru exterior
234
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
11,4
Numar gauri
4
Diametru asezare gauri -? [mm]
104
Diametru butuc [mm]
86
Greutate (în kg)
3,532
Numar bucati necesare
1
Diametru de centrare [mm]
86
Incarcare date...
BREMBO
MITSUBISHI
BOSCH
BOSCH
MITSUBISHI
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
PEX
CAR
AP
MAPCO
A.B.S.
MITSUBISHI
VALEO
E.T.F.
NK
sbs
FARCOM
NK
MAGNETI MARELLI
KAWE
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
QH Benelux
ASHIKA
MITSUBISHI
JAPKO
GIRLING
VILLAR
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
TEXTAR
MITSUBISHI
VEMA
BLUE PRINT
BORG & BECK
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
MITSUBISHI
KBP
KAVO PARTS
MITSUBISHI
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OEM
LPR
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
MITSUBISHI
JAPANPARTS
MITSUBISHI
Brake ENGINEERING
APEC braking
FIRST LINE
FERODO
FERODO
TRW
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MITSUBISHI
SOLID AUTO (UK)
NPS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MINTEX
NATIONAL
Brake ENGINEERING
BREMBO
ROULUNDS RUBBER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.