Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: C650-18
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
236
Grosime disc frâna [mm]
18
Grosime [mm]
36
Înaltime [mm]
34,1
Diametru exterior
236
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
16,4
Numar gauri
4
Greutate (în kg)
3,8
Diametru asezare gauri -? [mm]
104
Numar bucati necesare
1
Diametru butuc [mm]
137
Diametru de centrare [mm]
86
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
MITSUBISHI
BOSCH
BOSCH
MITSUBISHI
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
KWP
PEX
PEX
CAR
MAPCO
A.B.S.
MITSUBISHI
A.B.S.
VALEO
VALEO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
E.T.F.
NK
sbs
NK
sbs
FARCOM
METELLI
METELLI
METZGER
AP
NK
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAWE
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
MAPCO
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
QH Benelux
ASHIKA
ASHIKA
MITSUBISHI
GIRLING
JAPKO
JAPKO
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
MITSUBISHI
VEMA
VEMA
ACDelco
BLUE PRINT
BORG & BECK
FREMAX
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
MITSUBISHI
KAVO PARTS
KBP
KAVO PARTS
MITSUBISHI
FTE
OPTIMAL
FTE
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
OEM
LPR
ROULUNDS RUBBER
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
MITSUBISHI
TRW
TRUSTING
GRAF
TRW
MITSUBISHI
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MITSUBISHI
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
BOSCH
BOSCH
FIRST LINE
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MITSUBISHI
LPR
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
BREMBO
PILENGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.