Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 0993-9050
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
262
Grosime disc frâna [mm]
10
Grosime [mm]
61,9
Înaltime [mm]
61
Diametru interior [mm]
167
Diametru exterior
262
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Numar gauri
4
Grosime minima [mm]
8,4
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Diametru butuc [mm]
75
Greutate (în kg)
4,460
Diametru de centrare [mm]
76
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BOSCH
HYUNDAI
BOSCH
BOSCH
OEM
ASHUKI
CAR
AP
A.B.S.
HYUNDAI
E.T.F.
VALEO
NK
sbs
MAPCO
LEMFÖRDER
NK
sbs
KAGER
MEYLE
KAWE
PAGID
QH Benelux
PILENGA
HYUNDAI
HYUNDAI
GIRLING
ASHIKA
JAPKO
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
TRISCAN
HELLA
TEXTAR
HYUNDAI
TEXTAR
VEMA
COMLINE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
QH Talbros
REMSA
DELPHI
HYUNDAI
DELPHI
HYUNDAI
KBP
KAVO PARTS
HYUNDAI
FTE
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
TRW
HYUNDAI
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
APEC braking
FIRST LINE
LPR
NPS
QH Benelux
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
SOLID AUTO (UK)
NPS
MINTEX
NATIONAL
BREMBO
VEMO
ROULUNDS RUBBER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.