Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 0993-9002
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
266
Grosime disc frâna [mm]
9
Grosime [mm]
37
Înaltime [mm]
36,3
Diametru exterior
266
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Grosime minima [mm]
8
Numar gauri
4
Greutate (în kg)
3,670
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar bucati necesare
1
Diametru butuc [mm]
141
Diametru de centrare [mm]
55
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
OEM
ASHUKI
CAR
AP
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
TOYOTA
E.T.F.
VALEO
NK
sbs
METELLI
FARCOM
FEBI BILSTEIN
TOYOTA
MEYLE
NK
KAGER
KAWE
TOYOTA
TOYOTA
MAPCO
JP GROUP
PAGID
PAGID
PILENGA
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
ZIMMERMANN
GIRLING
ASHIKA
TOYOTA
JAPKO
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
TRISCAN
HELLA
TEXTAR
COMLINE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
REMSA
OPEN PARTS
DELPHI
TOYOTA
KBP
KAVO PARTS
TOYOTA
FTE
BRECO
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
TRW
TOYOTA
TRW
TOYOTA
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
BOSCH
FIRST LINE
QH Benelux
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
NATIONAL
BREMBO
SOLID AUTO (UK)
LPR
LPR
NPS
NPS
VEMO
ROULUNDS RUBBER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.