Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 0993-7302
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
288
Grosime disc frâna [mm]
10,2
Grosime [mm]
65,8
Înaltime [mm]
64,8
Diametru exterior
288
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Grosime minima [mm]
8,5
Numar gauri
5
Greutate (în kg)
5,280
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar bucati necesare
1
Diametru butuc [mm]
182
Diametru de centrare [mm]
55
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
OEM
ASHUKI
PEX
PEX
CAR
AP
A.B.S.
TOYOTA
VALEO
TOYOTA
E.T.F.
VALEO
NK
sbs
NK
sbs
FARCOM
METELLI
METELLI
MAPCO
FEBI BILSTEIN
TOYOTA
MEYLE
MEYLE
NK
sbs
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TOYOTA
MAPCO
JP GROUP
JP GROUP
PAGID
PAGID
PAGID
PAGID
PILENGA
BENDIX
JURID
BENDIX
QH Benelux
GIRLING
GIRLING
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
VEMA
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
FREMAX
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
REMSA
OPEN PARTS
DELPHI
TOYOTA
DELPHI
KBP
KAVO PARTS
TOYOTA
KAVO PARTS
FTE
FTE
BRECO
OPTIMAL
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
GRAF
TRW
TRUSTING
TRUSTING
fri.tech.
TRW
TOYOTA
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
JAPANPARTS
APEC braking
APEC braking
FIRST LINE
QH Benelux
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
BREMBO
SOLID AUTO (UK)
LPR
LPR
NPS
NPS
VEMO
VEMO
ROULUNDS RUBBER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.