Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 0993-2002
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
269
Grosime disc frâna [mm]
10
Grosime [mm]
64
Înaltime [mm]
64,5
Diametru exterior
269
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Grosime minima [mm]
9
Numar gauri
5
Greutate (în kg)
4,624
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar bucati necesare
1
Diametru butuc [mm]
182
Diametru de centrare [mm]
54
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
OEM
ASHUKI
PEX
CAR
AP
A.B.S.
TOYOTA
E.T.F.
NK
sbs
FARCOM
MAPCO
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAWE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TOYOTA
TOYOTA
JP GROUP
PILENGA
PAGID
QH Benelux
BENDIX
JURID
GIRLING
ASHIKA
TOYOTA
JAPKO
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
VILLAR
TRISCAN
HELLA
TEXTAR
VEMA
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
TOYOTA
KBP
KAVO PARTS
TOYOTA
OPTIMAL
FTE
BRECO
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
ABE
KAISHIN
MGA
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
TRW
TOYOTA
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
BOSCH
FIRST LINE
UNIPART
QH Benelux
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
NATIONAL
BREMBO
SOLID AUTO (UK)
LPR
NPS
ROULUNDS RUBBER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.