Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 0993-0401
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
278
Grosime disc frâna [mm]
9,5
Grosime [mm]
45
Înaltime [mm]
45
Diametru exterior
277
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Grosime minima [mm]
8,5
Numar gauri
5
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Diametru butuc [mm]
68
Greutate (în kg)
4,390
Numar bucati necesare
1
Diametru de centrare [mm]
68
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BOSCH
BOSCH
OEM
ASHUKI
PEX
CAR
AP
A.B.S.
NISSAN
E.T.F.
ZIMMERMANN
NK
sbs
METELLI
METELLI
FARCOM
NK
sbs
MEYLE
KAGER
KAWE
JP GROUP
NISSAN
NISSAN
MAPCO
PILENGA
PAGID
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
GIRLING
ASHIKA
NISSAN
SASIC
JAPKO
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
HELLA
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BARUM
BORG & BECK
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
REMSA
OPEN PARTS
DELPHI
NISSAN
KBP
KAVO PARTS
NISSAN
FTE
BRECO
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
MGA
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
GRAF
GRAF
TRUSTING
fri.tech.
TRW
NISSAN
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
FIRST LINE
FIRST LINE
QH Benelux
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MINTEX
LPR
NPS
NATIONAL
JURATEK
BREMBO
VEMO
ROULUNDS RUBBER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.