Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 0993-0205
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
284
Grosime disc frâna [mm]
20
Grosime [mm]
61,6
Înaltime [mm]
60
Diametru exterior
284
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
puntea spate
Grosime minima [mm]
18,4
Numar gauri
5
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Diametru butuc [mm]
90
Greutate (în kg)
6,180
Numar bucati necesare
1
Diametru de centrare [mm]
90
Incarcare date...
BOSCH
OEM
ASHUKI
A.B.S.
MITSUBISHI
NK
sbs
FARCOM
MAPCO
NK
KAWE
JP GROUP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
PAGID
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
QH Benelux
GIRLING
ASHIKA
MITSUBISHI
ROADHOUSE
REMSA
JAPKO
TRISCAN
HELLA
HELLA
TEXTAR
MITSUBISHI
TEXTAR
COMLINE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
MITSUBISHI
KBP
KAVO PARTS
MITSUBISHI
KAVO PARTS
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
KAISHIN
TRUSTING
fri.tech.
TRW
TRW
TRW
TRUSTING
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
MITSUBISHI
APEC braking
APEC braking
FIRST LINE
QH Benelux
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
LPR
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
NPS
MITSUBISHI
MINTEX
MINTEX
MINTEX
MITSUBISHI
NIPPARTS
NATIONAL
NATIONAL
BREMBO
ROULUNDS RUBBER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.