Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 0990-9009
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
256
Grosime disc frâna [mm]
22
Grosime [mm]
36
Înaltime [mm]
36
Diametru exterior
257
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
20,6
Numar gauri
6
Diametru asezare gauri -? [mm]
109
Diametru butuc [mm]
88
Greutate (în kg)
5,615
Numar bucati necesare
1
Diametru de centrare [mm]
88
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
OEM
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
PEX
CAR
MAPCO
A.B.S.
ISUZU
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
VALEO
ISUZU
E.T.F.
NK
sbs
METELLI
AP
KLAXCAR FRANCE
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAWE
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
PAGID
QH Benelux
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
ASHIKA
GIRLING
JAPKO
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
VILLAR
TRISCAN
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
HELLA
TEXTAR
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Talbros
REMSA
DELPHI
ISUZU
KBP
KAVO PARTS
ISUZU
OPTIMAL
FTE
BRECO
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ABE
ABE
KAISHIN
ROULUNDS RUBBER
WOKING
FERODO
FERODO
GRAF
TRW
ISUZU
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
BOSCH
FLENNOR
FIRST LINE
UNIPART
QH Benelux
CAR
SOLID AUTO (UK)
NPS
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
NATIONAL
LPR
BREMBO
PILENGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.