Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 0990-7102
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
275
Grosime disc frâna [mm]
30
Grosime [mm]
48
Înaltime [mm]
47
Diametru exterior
275
Tip disc frâna
ventilat
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
28
Numar gauri
5
Greutate (în kg)
7,650
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Numar bucati necesare
1
Diametru butuc [mm]
145,4
Diametru de centrare [mm]
62,1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
OEM
ASHUKI
BREMBO
BREMBO
PEX
PEX
A.B.S.
TOYOTA
A.B.S.
NK
AP
MAPCO
MAPCO
NK
KAWE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TOYOTA
TOYOTA
PAGID
PAGID
QH Benelux
ASHIKA
TOYOTA
JAPKO
TRISCAN
HELLA
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DELPHI
TOYOTA
DELPHI
KAVO PARTS
KBP
KAVO PARTS
TOYOTA
KBP
KAVO PARTS
BRECO
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ROULUNDS RUBBER
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TOYOTA
TRUSTING
fri.tech.
TRUSTING
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
BOSCH
FIRST LINE
UNIPART
QH Benelux
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
BREMBO
BREMBO
SOLID AUTO (UK)
LPR
LPR
NPS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.