Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 0990-6108
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Grosime [mm]
30
Grosime disc frâna [mm]
17
Diametru [mm]
287
Diametru interior [mm]
181
Diametru exterior
287
Numar gauri
5
Tip disc frâna
ventilat
Înaltime [mm]
29
Grosime minima [mm]
15
Diametru asezare gauri -? [mm]
139,7
Greutate (în kg)
4,230
Diametru butuc [mm]
195
Diametru butuc 1 [mm]
108
Numar bucati necesare
1
Diametru de centrare [mm]
108,3
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
OEM
ASHUKI
BREMBO
BREMBO
CAR
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
VALEO
NK
sbs
NK
sbs
FARCOM
AP
AP
NK
NK
MEYLE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
JP GROUP
JP GROUP
PAGID
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
BENDIX
JURID
QH Benelux
ASHIKA
GIRLING
GIRLING
JAPKO
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
KBP
KAVO PARTS
FTE
FTE
BRECO
BRECO
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
ROULUNDS RUBBER
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
TRW
TRUSTING
fri.tech.
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
FIRST LINE
QH Benelux
QH Benelux
CAR
IPS Parts
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
BREMBO
NPS
LPR
PILENGA
VEMO
VEMO
ROULUNDS RUBBER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.